×

Błąd

[SIGPLUS_EXCEPTION_SOURCE] Image source is expected to be a full URL or a path relative to the image base folder specified in the back-end but 2014/koncertmarcin is neither a URL nor a relative path to an existing file or folder.

Koncert u "Świętego Marcina"

Magdalena Gąsiorek

W niedzielę, 9 listopada nasza schola Sursum Corda koncertowała w Marcinkowicach, oddalonych ok. 30 km od Wrocławia.

„W sobotę ok. godz. 12 dojechaliśmy do ZOO we Wrocławiu, by obejrzeć nowopowstałe Afrykanarium” – wspominają uczestnicy wyjazdu. Afrykanarium to obiekt unikatowy na skalę światową – skupia się wyłącznie na faunie i florze Czarnego Lądu. W otoczeniu 15 mln litrów wody i 4500 gatunków roślin żyją tu ryby morskie i słodkowodne, w tym rekiny, płaszczki, strzępiele, a także zwierzęta związane z wodą i Afryką – hipopotamy, krokodyle, mrówniki, golce i pierwsze w kraju manaty. Liczne akwaria, zbiorniki wodne oraz baseny prezentują m.in. rafę koralową Morza Czerwonego, czy ryby słodkowodne jezior Malawi i Tanganiki. „Duże wrażenie zrobił na nas tunel – mówią o swoich przeżyciach młodzi wrześnianie zwiedzający oceanarium – Będąc w środku tunelu, który znajdował się w wodzie mogliśmy obserwować różne gatunki ryb. Nad nami przepływały rekiny, płaszczki i inne stworzenia morskie”. Po tych niesamowitych wrażeniach czekała na nich kolejna niespodzianka, już w Marcinkowicach – ognisko u państwa Janasów, którzy gościli naszą scholę. „Po wspaniałej kolacji na powietrzu poszliśmy do kościoła pod wezwaniem św. Marcina, by przywitać się z ks. proboszczem Tomaszem Zającem, który zaprosił nas z koncertem do swojej parafii – opowiadają dziewczyny ze scholi – i omówić spawy techniczne naszego występu. Potem rozeszliśmy się na nocleg do parafian. Doznaliśmy bardzo gorącego przyjęcia. Ludzie otwarli nie tylko drzwi swoich domów, ale i serca. W niedzielę o godz. 9.30 daliśmy pierwszy koncert w kościele filialnym, a o 12.30 w kościele parafialnym”. Po koncercie na wszystkich czekał wspaniały obiad i radosne spotkanie z gospodarzami. „Żal było odjeżdżać. W drodze powrotnej nasze serca i dusze śpiewały chwałę Bogu.  – podsumowuje wyjazd s. Janina Białobłocka, prowadząca scholę. – Jeszcze raz pragniemy podziękować ks. proboszczowi Tomaszowi Zającowi za zaproszenie do Marcinkowic, państwu Janasom, p. Marii Wnuk, p. Katarzynie Krzywoń i p. Dorocie Miś za wspaniałą gościnę”.

{gallery}2014/koncertmarcin{/gallery}

Jeśli chcesz rozwijać talent muzyczny i śpiewać Bogu na chwałę.

Jeśli chcesz nauczyć się wytrwałości, odpowiedzialności i ofiarności.

Jeśli chcesz pogłębiać swoją więź i przyjaźń z Bogiem,

a wreszcie,

jeśli chcesz przeżyć wspaniałą przygodę DOŁĄCZ DO NAS.